نقد و بررسی دستگاه l220 اپسون (epson)


دستگاه چندکاره L220 اپسون یک دستگاه ایده آل برای خانه و دفتر کار است و مناسب برای کاربرانی که به دنبال کیفیت خوب، چاپ فوق العاده کم هزینه، اسکن و کپی کردن هستند. این دستگاه چند کاره اپسون شامل یک مخزن جوهر با ظرفیت بالا، که با استفاه از آن می توانند صفحات بیشتر با هزینه کمتر را چاپ کنند. قسمت تنظیمات به کاربر این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی به حداکثر رساندن بهره وری و جلوگیری از خرابی دستگاه کمک کند.. هد چاپگر اپسون در صورت استفاده به طور مداوم، به تولید با کیفیت بالا، نتایج قابل اعتماد منجر می شود .

L220 اپسون یک دستگاه فوق العاده کم هزینه برای هر دو چاپ سفیدو سیاه و رنگی است. جوهر دستگاه تا 4000 صفحه سیاه سفید و 6500 صفحه رنگی را چاپ می کند که حدود 2 سال بدون نیاز به تغییر کارتریج کار می کند.
نصب و راه اندازی این دستگاه آسان است و کاربر میتواند پس از خرید به راحتی کار با آن را شروع کند. در صورت تمام شدن جوهر و نیاز به تعویض آن، این کار به راحتی و بدون در نظر داشتن تکنولوژی و تخصص انجام می گیرد. مخزن جوهر اپسون به راحتی پر میشود. اسکنر با 600 نقطه در اینچ (DPI) به این معنی است که میتوان اسکن با کیفیت بالا از عکس ها و اسناد گرفته شود.
با استفاده از دستگاه جوهری اپسون لذت چاپ با کیفیت بالا و هزینه چاپ کم را تجربه کنید. طراحی مخزن جوهر و استفاده از جوهر اصل باعث به حداکثر رسیدن عملکرد دستگاه می شود. سرعت چاپ این دستگاه متوسط است و چاپ یک برگه A4 حدود یک دقیقه طول می کشد که نسبت به چاپگرهای رنگی دیگر سرعت مناسبی است.
پردازنده این پرینتر اپسون سازگار با ویندوز XP است و همچنین بر روی سیستم عامل های دیگر مانند ویندوز XP حرفه ای 64 مگابایتی ، ویستا 7/8 / 8.1، مک OS X v10.6.8 / v10.7 / v10.8 / v10.9 قابل اجرا است. این دستگاه همراه با ظرفیت حافظه مناسب و معقول، چاپ سریع و کارآمد ارائه می دهد.

نکات کلیدی

هزینه فوق العاده کم برای چاپ، اسکن، کپی: ظرفیت بالای مخزن جوهر 
بازدهی حدودا 2 سال جوهر: چاپ حدود 4000 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی 
کیفیت بالا و نتایج قابل اعتماد بودن: فن آوری میکرو، پیزو و جوهر اصل اپسون
کاربر پسند: راه اندازی، تنظیم، تعمیر و نگهداری راحت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.