5% پوشش کاغذ در چاپ چیست؟


ما اغلب از مشتریان خود می پرسیم که کارتریج دستگاه هایشان چند صفحه را پرینت می گیرند که ببینیم کدام یک پاسخ می دهند که عملکرد بسیاری از کارتریج ها 5% است.
خیلی از مردم نمی دانند که 5% عملکرد چاپ چیست و از کجا می آید برای اینکه بدانید که معنی آن چیست و مستلزم چه چیزی است، این مقاله را بخوانید.

ما اغلب از مشتریان خود می پرسیم که کارتریج پرینترها چند صفحه را پرینت می گیرند که ببینیم کدام یک پاسخ می دهند که عملکرد بسیاری از کارتریج ها 5% است.
خیلی از مردم نمی دانند که 5% عملکرد چاپ چیست و از کجا می آید برای اینکه بدانید که معنی آن چیست و مستلزم چه چیزی است، این مقاله را بخوانید.

5% پوشش صفحه از کجا می آید ؟

سازمان بین المللی استاندارد سازی(ISO) این 5% را اندازه گیری کرده است تا به تولید کنندگان کمک کند که تنظیم کنند هر کارتریج میتواند چند صفحه را پرینت بگیرد.
یک روش اندازه گیری برای بازده کارتریج ها در میان پرینترهای مختلف انجام دادند.هر کارتریج را در دستگاه قرار می دهند و تا جایی که کارتریج تمام شود پرینت می گیرند. تعداد کل صفحه ها در وب سایت میبینید تعداد پرینت های کل یک کارتریج است.
این سند ISO است. این 5 صفحه سند شامل طراحی مختلف کاغذ های معمول چاپ شده مثل نامه و سند نمایشی دیگر است.
استفاده از این سند باعث تولید کارتریج با استاندارد بیشتر و بازده بهتر کاغذها است که بستگی به نوع کامپیوتر شما دارد.
واقعیت جالب: برای پرینت های عکس استانداردی وجود ندارد. اسناد آنها پرینت می کنند شامل هیچ عکسی نیست به همین دلیل هیچوقت یک کارتریج عکس با یک بازده وجود ندارد و بستگی به نوع عکسی که پرینت می گیرید دارد.

این 5% استاندارد چه چیزی به شما می گوید؟

به دلیل اینکه آنها به صورت استاندارد چاپ می گیرند این 5% به شما اجازه می دهد که بازده بین صفحات چاپ شده و تولید شده را مقایسه کنید. قبل از استاندارد سازی شما نمیتوانستید بازده کارتریج اپسون و کارتریج hp را با هم مقایسه کنید.اما حالا مثل هم و قابل مقایسه هستند.
تنها معیار شما برای ارزیابی همین 5% است که می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و متوجه شوید که چرا کارتریج A گران تر و مورد استفاده بیشتر نسبت به کارتریج B است.
در سایت ما قیمت و مشخصات کارتریج ها برای انتخاب راحت تر شما وجود دارد.

چگونه می توانید پوشش کاغذ که پرینت می گیرید را اندازه گیری کنید؟

یک نرم افزار در اینترنت وجود دارد که پوشش صفحه را محاسبه می کند. در صورتی است که شما هرروز یک سند را چاپ کنید. ما طرفدار AVPsoft هستیم و از آن برای امتحان کردن 5% پوشش فونت های رایج و مشاهده تفاوت های آنها استفاده می کنیم.
برای اینکه مطمین شویم نتیجه آن دوام دارد، ما یک جمله یکسان را چندین بار تکرار کردیم (روباه قهوه ای از روی سگ قهوه ای تنبل پرید). به این معنی است که استاندارد شدن 5% در محدوده نصف صفحه با فونت نرمال است.

کدام فونت به شما بیشتر از 5% پوشش را می دهد؟

فونت Arial و Times New Roman چون هرروز استفاده می شود.
Calibiri چون برنامه Word با این فونت باز می شود.
Comic sans چون معلم ها از آن استفاده می کنند.
Thomaha چون یک فونت کاملا رایج است.
طبق مشاهدات و تحقیقات calibiri بهترین فونت در همه سایزها ارزیابی شده، در حالی که Arial و Comic sans و Thomaha شبیه به هم هستند. Times New Roman یک فونت عجیب است که در سایز 10 و 11 کاهش و در سایزهای بزرگ مناسب و خوب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.