نقد و بررسی دستگاه Hp laserjet pro multifunction m125nw


دستگاه  Hp laserjet pro multifunction m125nw یک دستگاه چندکاره لیزری است.

حالت پیش نویس، به نام Economode چاپ، سرعت بسیار سریعتر از چاپ عادی را دارد و یک متن 5 صفحه ای و گرافیکی را  در زمان 25ثانیه  پرینت می کند. به طور کلی، زمان چاپ بسیار خوب برای یک پرینتر چندکاره لیزری در این رده است.

 کپی از یک صفحه در زمان 15 ثانیه و یک عکس 15*10cm  از یک کامپیوتر در زمان فقط دو ثانیه طولانی تر است. در 52 ثانیه میتوان یک عکس A4 از یک گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy SIII  را چاپ گرفت.یکی از نتایج تعجب آور از آزمایش این دستگاه این بود که چگونه با صدای کم  کار میکند.

کیفیت چاپ

در چاپ های متن های سیاه و سفید چاپ، صاف و متراکم است، همان چیزی که مورد رضایت کاربر است. رزولوشن 600dpi چاپگر به اندازه کافی برای جلوگیری از هر گونه لبه های دندانه دار کافی است. گرافیک آن صاف و نرم است و به اندازه کافی سایه برای بازتولید رنگ به طور موثر وجود دارد. کیفیت عکس بازتولید شده خوب است و جزئیات در صفحه A4 به صورت landscape قرار میگیرد.

چاپ Economode ، که موجب صرفه جویی در مواد مصرفی، تولید کمی می شود و بدیهی است که  لکه دار شود در حالی که هنوز هم قابل خواندن است از حالت پیش نویس برخی از پرینتر های دیگر HP بهتر است.

کارتریج دستگاه 125nw، 1500 صفحه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب چاپ میکند. هزینه چاپ در مقایسه با دستگاه جوهر افشان مشابه قیمت بالا دارد، اما در مقایسه با دیگر چاپگرهای لیزری قیمت مشابه و مناسبی دارد.

این دستگاه قابلیت اتصال بدون کابل را با wifi به گوشی همراه دارد و با دستور چاپ از طریق گوشی عمل پرینت صورت می گیرد.

روی دستگاه دکمه هایی وجود دارد که کاربری قسمت های دستگاه را از هم تفکیک و قابل دسترسی میکند. سینی دستگاه 50 کاغذ رادر خود جای می دهد. سرعت چاپ آن 21 صفحه در دقیقه است.حافظه پرینتر آن 128 مگابایت است. کارکرد کارتریج آن 1000برگ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.