نقد و بررسی دستگاه P1102W HP


دستگاه HP Laserjet Pro 1102W یک پرینتر لیزری تک رنگ با چند قابلیت شگفت انگیز است.سرعت بیش از حد انتظار و قابلیت اتصال بی سیم (wifi) دارد. متاسفانه تونر گران قیمت آن (منظور قیمت کارتریج اورجینال است)، قیمت مقرون به صرفه دستگاه را خنثی می کند. کارتریج مصرفی این دستگاه 85A است.

دستگاه HP Laserjet Pro 1102W یک پرینتر لیزری تک رنگ با چند قابلیت شگفت انگیز است.
سرعت بیش از حد انتظار و قابلیت اتصال بی سیم (wifi) دارد. متاسفانه تونر گران قیمت آن (منظور قیمت کارتریج اورجینال است)، قیمت مقرون به صرفه دستگاه را خنثی می کند. کارتریج مصرفی این دستگاه 85A است.
سیستم بی سیم استاندارد به علاوه اتصال کابلی (USB) جهش قابل توجهی در پیکربندی و لرزش دستگاه ایجاد می کند.
مدل p1102w جایگاهی برای قرار گیری 150 برگ کاغذ را دارد. دارای یک صفحه پنل در جلو (به جای یک سینی کامل) به همراه قطعه هدایت کننده عرضی برای مشخص کردن سایز کاغذ است.
صفحه سینی بالایی ظرفیت 125 برگ را دارد. همچنین ساختار این بخش ها به طور چشم گیری محکم و علامت های روی آن ها –به دلیل چاپ روی پلاستیک سیاه و بدون هیچ رنگی- تقریبا ناخوانا هستند.
چاپ دو طرفه دستی هم بر روی pc و هم بر روی mac به همراه راهنمایی های لازم موجود است.
صفحه ی کنترل شامل دو عدد دکمه و سه چراغ led است که همگی دارای تصویر مربوط به خود هستند و نامگذاری نشده اند که البته شما می توانید معنای آنها را در دفترچه راهنمای دستگاه پیدا کنید.


پرینترهای لیزری با این قیمت ارزان انتظار می رود که سرعت کمتری داشته باشند اما laserjet pro 1102w این نظریه را نقض می کند. در آزمایش های ما این دستگاه نتیجه قابل قبول و چشم گیر چاپ 6/14 صفحه بر دقیقه در Pc و 5/14صفحه در دقیقه در mac را حاصل شد، که این صفحات شامل متن و تصاویر گرافیکی تک رنگ بودند. 
هزینه بالای تونر (قیمت کارتریج اورجینال) به سرعت از هزینه پایین پرینتر سبقت می گیرد. کارتریج موجود در بسته بندی، قابلیت چاپ حدود 700 صفحه در شروع کار را دارد.کارتریج جدید و اورجینال HP-laserjetpro 1102w از پرینترهای لیزری معمول سریع تر است و دارای سیستم بی سیم (wireless) است، اما متاسفانه تونر آن گران قیمت است و فقط برای مصارف کم حجم مناسب است.
اگر به دنبال یک پرینتر لیزری کم هزینه هستید که در خانه یا محل کار کوچکتان جای زیادی را اشغال نکند این پرینتر بسیار مناسب است.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.