نقد و بررسی دستگاه پرینتر لیزری کانن مدل Image Class LBP 6030W


 در این مقاله با یک دستگاه تک کاره که مناسب با محل کار و منزل است آشنا می شویم.

دستگاه لیزری تک رنگ IMAGECLASS LBP6030w با اتصال WIFI در هر جای خانه یا دفتر کوچک کارتان می توانید سند مورد نظر خود را چاپ کنید. این دستگاه، چاپ با رزولوشن 600*600 نقطه در اینچ و برای اسناد دقیق تا 2400*600 نقطه در اینچ را ارائه می دهد.سرعت چاپ آن 19 برگ در دقیقه است که این سرعت اعلام شده بر حسب تست داخلی است. سرعت چاپ بسته به تعداد نسخه و تنظیمات دستگاه برای اندازه، نوع و جهت گیری کاغذ انتخاب شده متفاوت است. علاوه بر این ویژگی ها، با اتصال بی سیم از دستگاه تلفن همراه با استفاده از برنامه کانن چاپ کاربر قادر به چاپ خواهد بود و به غیر از آن به وسیله USB 2.0 هم به کامپیوتر، لپتاپ... وصل می شود. سینی دستگاه ظرفیت 150 برگ را دارد.
دستگاه 6030 کیفیت خوبی برای چاپ عکس و گرافیک دارد، که همین ویژگی موجب شده که برای کسب و کارهایی که به چاپ گرافیک و عکس احتیاج دارند مناسب باشد و محبوبیت داشته باشد.
کارتریج این دستگاه 725 با خروجی باکیفیت و قابل اعتماد است که قابلیت شارژ دوباره و همچنین تعمیر و نگهداری و جایگزینی راحت را دارد. کارکرد کارتریج 1600 برگ است. حافظه داخلی پرینتر 32مگابایت است.
فایل نصب این دستگاه را میتوان از سایت کانن دانلود کرد و روی صفحه کامپیوتر یا لپتاپ نصب کرد. سایز کاغذ قابل استفاده برای دستگاه کانن 6030W، A4، A5، B5، LGL است.

قابلیت ها

  • چاپ بدون اتصال سیم با گوشی
  • چاپ با سیستم IOS، دستگاه اندروید، نرم افزار رایگان کانن موبایل
  • چاپ پیوسته 19 صفحه در دقیقه
  • چاپ نخست در کمتر از 8 ثانیه
  • صرف جویی در فضا، طراحی جمع و جور 
  • جایگزینی راحت کاغذ در کاست جلو دستگاه 
  • انرژی بهینه برای مصرف برق با 1.6 W 
  • یک سوئیچ قدرت موجود در جلوی دستگاه به روشن و خاموش کردن دستگاه سرعت می بخشد.

نقد و بررسی دستگاه l220 اپسون (epson)


دستگاه چندکاره L220 اپسون یک دستگاه ایده آل برای خانه و دفتر کار است و مناسب برای کاربرانی که به دنبال کیفیت خوب، چاپ فوق العاده کم هزینه، اسکن و کپی کردن هستند. این دستگاه چند کاره اپسون شامل یک مخزن جوهر با ظرفیت بالا، که با استفاه از آن می توانند صفحات بیشتر با هزینه کمتر را چاپ کنند. قسمت تنظیمات به کاربر این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی به حداکثر رساندن بهره وری و جلوگیری از خرابی دستگاه کمک کند.. هد چاپگر اپسون در صورت استفاده به طور مداوم، به تولید با کیفیت بالا، نتایج قابل اعتماد منجر می شود .

L220 اپسون یک دستگاه فوق العاده کم هزینه برای هر دو چاپ سفیدو سیاه و رنگی است. جوهر دستگاه تا 4000 صفحه سیاه سفید و 6500 صفحه رنگی را چاپ می کند که حدود 2 سال بدون نیاز به تغییر کارتریج کار می کند.
نصب و راه اندازی این دستگاه آسان است و کاربر میتواند پس از خرید به راحتی کار با آن را شروع کند. در صورت تمام شدن جوهر و نیاز به تعویض آن، این کار به راحتی و بدون در نظر داشتن تکنولوژی و تخصص انجام می گیرد. مخزن جوهر اپسون به راحتی پر میشود. اسکنر با 600 نقطه در اینچ (DPI) به این معنی است که میتوان اسکن با کیفیت بالا از عکس ها و اسناد گرفته شود.
با استفاده از دستگاه جوهری اپسون لذت چاپ با کیفیت بالا و هزینه چاپ کم را تجربه کنید. طراحی مخزن جوهر و استفاده از جوهر اصل باعث به حداکثر رسیدن عملکرد دستگاه می شود. سرعت چاپ این دستگاه متوسط است و چاپ یک برگه A4 حدود یک دقیقه طول می کشد که نسبت به چاپگرهای رنگی دیگر سرعت مناسبی است.
پردازنده این پرینتر اپسون سازگار با ویندوز XP است و همچنین بر روی سیستم عامل های دیگر مانند ویندوز XP حرفه ای 64 مگابایتی ، ویستا 7/8 / 8.1، مک OS X v10.6.8 / v10.7 / v10.8 / v10.9 قابل اجرا است. این دستگاه همراه با ظرفیت حافظه مناسب و معقول، چاپ سریع و کارآمد ارائه می دهد.

نکات کلیدی

هزینه فوق العاده کم برای چاپ، اسکن، کپی: ظرفیت بالای مخزن جوهر 
بازدهی حدودا 2 سال جوهر: چاپ حدود 4000 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی 
کیفیت بالا و نتایج قابل اعتماد بودن: فن آوری میکرو، پیزو و جوهر اصل اپسون
کاربر پسند: راه اندازی، تنظیم، تعمیر و نگهداری راحت

 

نقد و بررسی دستگاه Hp laserjet pro multifunction m125nw


دستگاه  Hp laserjet pro multifunction m125nw یک دستگاه چندکاره لیزری است.

حالت پیش نویس، به نام Economode چاپ، سرعت بسیار سریعتر از چاپ عادی را دارد و یک متن 5 صفحه ای و گرافیکی را  در زمان 25ثانیه  پرینت می کند. به طور کلی، زمان چاپ بسیار خوب برای یک پرینتر چندکاره لیزری در این رده است.

 کپی از یک صفحه در زمان 15 ثانیه و یک عکس 15*10cm  از یک کامپیوتر در زمان فقط دو ثانیه طولانی تر است. در 52 ثانیه میتوان یک عکس A4 از یک گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy SIII  را چاپ گرفت.یکی از نتایج تعجب آور از آزمایش این دستگاه این بود که چگونه با صدای کم  کار میکند.

کیفیت چاپ

در چاپ های متن های سیاه و سفید چاپ، صاف و متراکم است، همان چیزی که مورد رضایت کاربر است. رزولوشن 600dpi چاپگر به اندازه کافی برای جلوگیری از هر گونه لبه های دندانه دار کافی است. گرافیک آن صاف و نرم است و به اندازه کافی سایه برای بازتولید رنگ به طور موثر وجود دارد. کیفیت عکس بازتولید شده خوب است و جزئیات در صفحه A4 به صورت landscape قرار میگیرد.

چاپ Economode ، که موجب صرفه جویی در مواد مصرفی، تولید کمی می شود و بدیهی است که  لکه دار شود در حالی که هنوز هم قابل خواندن است از حالت پیش نویس برخی از پرینتر های دیگر HP بهتر است.

کارتریج دستگاه 125nw، 1500 صفحه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب چاپ میکند. هزینه چاپ در مقایسه با دستگاه جوهر افشان مشابه قیمت بالا دارد، اما در مقایسه با دیگر چاپگرهای لیزری قیمت مشابه و مناسبی دارد.

این دستگاه قابلیت اتصال بدون کابل را با wifi به گوشی همراه دارد و با دستور چاپ از طریق گوشی عمل پرینت صورت می گیرد.

روی دستگاه دکمه هایی وجود دارد که کاربری قسمت های دستگاه را از هم تفکیک و قابل دسترسی میکند. سینی دستگاه 50 کاغذ رادر خود جای می دهد. سرعت چاپ آن 21 صفحه در دقیقه است.حافظه پرینتر آن 128 مگابایت است. کارکرد کارتریج آن 1000برگ است.

نقد و بررسی دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک


دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک یک دستگاه چهارکاره با کارایی کپی پرینت اسکن و فکس است . این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD دارای نور پس زمینه که در میان کاربران محبوبیت دارند و رابط کامپیوتر USB است.

دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک  یک دستگاه چهارکاره با کارایی کپی، پرینت، اسکن و فکس است . این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD دارای نور پس زمینه که در میان کاربران محبوبیت دارند و رابط کامپیوتر USB است.
دستگاه چندکاره 2085 با یک گوشیه تلفن همراه است. که استفاده از فکس را آسان تر می کند.
یکی از ویژگی های دستگاه دفترچه تلفن آن است که قادر به ذخیره کردن 100 شماره تلفن است و اینکه شش شماره تلفن را میتوان با هر عدد قابل دسترسی قرار داد.
سرعت چاپ تا 26 صفحه در دقیقه و با کیفیت 600 نقطه در اینچ (DPI) است. به این معنی است که این چاپگر هم از سرعت و هم کیفیت خوبی برخوردار است. امکان اسکن تا رزولوشن 19200 (DPI) را ارائه می دهد.
کارتریج این دستگاه KX-FAT411E است. قابلیت چاپ 2000 برگ را دارد.
نرم افزار دستگاه سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز سرور 2012، MacOS اکس 10.5- 10.8 و لینوکس را پشتیبانی می کند.
تا 30 کامپیوتر را می توان به یک پرینتر پاناسونیک مدل KX MB2085 چند منظوره بر روی یک شبکه متصل می شود. این اجازه می دهد تا یک همه در یک چاپگر دیدار با الزامات هر کس که در دفتر خود. شما می توانید وضعیت و همچنین تنظیمات چاپگر راست بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود را بدون نیاز به راه رفتن تمام راه را به دستگاه را بررسی کنید.
تا 30 کامپیوتر را می توان به یک پرینتر پاناسونیک مدل KX MB2085 چند منظوره متصل به شبکه وصل می شود.این اجازه را می دهد که در یک سازمان هر کاربر در اتاق خود متن یا عکس مورد نظر را از سیستم خود انتخاب کند و با تنظیم کردن نوع و اندازه کاغذ دستور پرینت و چاپ را بدهد.

اگر شما به یک دستگاه چندکاره مدرن تک رنگ با چاپ A4 و قابلیت اسکن و کپی که برای هر کسب و کاری مناسب باشد و طیف گسترده ای از قابلیت هارا داشته باشد، نیاز دارید، ما به شما چندکاره 2085 را معرفی میکنیم.