نقد و بررسی دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک


دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک یک دستگاه چهارکاره با کارایی کپی پرینت اسکن و فکس است . این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD دارای نور پس زمینه که در میان کاربران محبوبیت دارند و رابط کامپیوتر USB است.

دستگاه KX-MB2085 پاناسونیک  یک دستگاه چهارکاره با کارایی کپی، پرینت، اسکن و فکس است . این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD دارای نور پس زمینه که در میان کاربران محبوبیت دارند و رابط کامپیوتر USB است.
دستگاه چندکاره 2085 با یک گوشیه تلفن همراه است. که استفاده از فکس را آسان تر می کند.
یکی از ویژگی های دستگاه دفترچه تلفن آن است که قادر به ذخیره کردن 100 شماره تلفن است و اینکه شش شماره تلفن را میتوان با هر عدد قابل دسترسی قرار داد.
سرعت چاپ تا 26 صفحه در دقیقه و با کیفیت 600 نقطه در اینچ (DPI) است. به این معنی است که این چاپگر هم از سرعت و هم کیفیت خوبی برخوردار است. امکان اسکن تا رزولوشن 19200 (DPI) را ارائه می دهد.
کارتریج این دستگاه KX-FAT411E است. قابلیت چاپ 2000 برگ را دارد.
نرم افزار دستگاه سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز سرور 2012، MacOS اکس 10.5- 10.8 و لینوکس را پشتیبانی می کند.
تا 30 کامپیوتر را می توان به یک پرینتر پاناسونیک مدل KX MB2085 چند منظوره بر روی یک شبکه متصل می شود. این اجازه می دهد تا یک همه در یک چاپگر دیدار با الزامات هر کس که در دفتر خود. شما می توانید وضعیت و همچنین تنظیمات چاپگر راست بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود را بدون نیاز به راه رفتن تمام راه را به دستگاه را بررسی کنید.
تا 30 کامپیوتر را می توان به یک پرینتر پاناسونیک مدل KX MB2085 چند منظوره متصل به شبکه وصل می شود.این اجازه را می دهد که در یک سازمان هر کاربر در اتاق خود متن یا عکس مورد نظر را از سیستم خود انتخاب کند و با تنظیم کردن نوع و اندازه کاغذ دستور پرینت و چاپ را بدهد.

اگر شما به یک دستگاه چندکاره مدرن تک رنگ با چاپ A4 و قابلیت اسکن و کپی که برای هر کسب و کاری مناسب باشد و طیف گسترده ای از قابلیت هارا داشته باشد، نیاز دارید، ما به شما چندکاره 2085 را معرفی میکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.